Читаю Followers.stl [1.0.8a] |
Row Id |
phrase_ruRU |
phrase_enGB |
Notes |
Name |
{CLASS}: |
{CLASS}: |
|
TemplarFlavor |
Храмовник — бесстрашный воин с одноручным оружием и щитом. Сражается в ближнем бою. |
The Templar is a fierce melee warrior who wields a shield and one-handed melee weapons. |
|
ScoundrelFlavor |
Негодяй специализируется на подлых приемах и стрельбе из двуручного арбалета. |
The Scoundrel is a deadly trickster who wields two-handed bow weapons. |
|
EnchantressFlavor |
Заклинательница использует магию и может носить посохи, двуручные мечи, двуручное дробящее оружие и двуручные топоры. |
The Enchantress is a spellcaster able to wield staves, two-handed swords, two-handed maces, or two-handed axes. |
|
JoinWarning |
Вы хотите, чтобы |3-7({NEW_CLASS}) к вам? {c:ff7f7f7f}Если вы откажетесь, наемник вернется в город, где вы сможете нанять его в любое время.{/c} |
Do you want {c:ffffffff}{NEW_CLASS}{/c} to join you?
{c:ff7f7f7f}If not, they will travel to town and you can return there to get them at any time.{/c} |
|
ReplaceWarning |
Вы хотите отказаться от услуг {c:ffffffff}|3-1({OLD_CLASS}){/c} и нанять {c:ffffffff}|3-3({NEW_CLASS}){/c}?
{c:ff7f7f7f}|3-8({OLD_CLASS}) в любое время.{/c} |
Do you want to replace {c:ffffffff}{OLD_CLASS}{/c} with {c:ffffffff}{NEW_CLASS}{/c}?
{c:ff7f7f7f}If so, {OLD_CLASS} will return to town and you can add them to your party at any time.{/c} |
|
LearnSkillWarning |
{c_gold}Вы точно хотите выбрать умение {c_white}«{POWER}»{/c}?{/c} |
{c_gold}Are you sure you want to select the skill {c_white}{POWER}{/c}?{/c} |
|
FollowerFlavorAutoDismiss |
Если я понадоблюсь тебе снова, ты найдешь меня в городе. |
I shall wait in town until you need me. |
|
FollowersInMultiplayer |
Если вы находитесь в группе, {c:ffffffff}{NEW_CLASS}{/c} останется в городе. |
If you join a party, {c:ffffffff}{NEW_CLASS}{/c} will remain in town. |
|
TipDamage |
Урон в секунду, наносимый вашими спутниками, рассчитывается
в зависимости от экипированного оружия и характеристик. |
The amount of damage per second your follower can deal
based on their weapons and attribute bonuses. |
Your follower's damage on a successful hit with their
currently equipped weapon against an unarmored target.
This amount includes damage bonuses from Attack,
Critical Hit Chance, Critical Hit Damage |